Tuesday, October 25, 2011

10月23日 PHOTOSHOOT

On Sunday was the exciting photoshoot for UTA*PRI !! ;3

よう日にうた☆プリのための刺激的な写真撮影があった ! ! <3<3<3

It was super fun and I enjoyed the day very much :) We had all 6 members and 5 photographers, as well an a videographer :D

それとてもたのしかったし、私はとてもたのしみました私たちはすべての6人と5写真家やビデオ撮影していた :D


don't have a lot to say but these are some Behind The Scenes I took from the day :"P

私はにそれほど言いたいことはありませんが、これらは一日から私が撮ったBTSの写
真です:"P


No comments:

Post a Comment